47619_1225443289

Go'morrn!

Eller ja, go'förmidda kanske man ska säga. Klockan är ju över ett, haha. jag vakna för ngn timme sedan, gick upp, åt, glodde teve och gjorde v mig. Idag ska jag träffa Amanda & Louise, vi var jättebra kompisar när vi var 1-7 år, men sedan flytta jag från Gantofta och vi, typ, "gled isär" eller så, man träffas ju nt lika mkt som liten när man nt bor på typ samma ställe ; ). men nu ska jag träffa dom, vi sågs för kanske fyra år sedan, och sen igen för kanske tre månader sen ;) så det börjar bli la dax igen nu. Ska ju ut till KungaGantofta jag, så då kanske man träffar på Miranda eller ngn annan från dagis & förskolan, tihi (a). Igår va jag så J*vla tröttt, så jag orka inte uppdatera om dag två på lägret, haha. (y) jag ska försöka hinna idag innan jag sticker, annars får ni den bär jag kommer hem, runt fem halv sex blirre nog, för min syster och hennes kille kommer och grillar nu närre e påsk & allt ;p dock har jag nt fått ngt påskägg än,. lite lumpet.. :( JAJA, sånt e livet. får nog dt sen, tihi (a)  Nu ska jag fixa mitt hår, ni får ha en bra påskafton och njut av det fina vädret!

Pussar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0