47619_1225443289

Herregud!

jag hade helt glömt bort bloggen. kom på det preci, shit asså! ijf, så i måndags, när jag skulle t skolan,skulle jag få skjus av sandra. så cyckla hon iväg på skoj då, så sprang jag efter, så fasna min väska i hennes pakethållare, så lyfta nt mitt ben på sig, så hela knäet typ vred på sig, och det blev heeeeelllttt fuckt up. så jag ramla, men börja ba skratta för jag kände först inget. sen efter tyo 5sek, så fick jag helt obeskrivligt ont i knäet,kunne nt andas, blev helt kallsvettig, och svimmfärdig. så hjälpte sandra + frida, (so åsså var där) mig in till sandras hus, (elr igntligen bar dom mig in) d va typ tio meter, & sandra var helt hysterisk. sen fick jag ligga där medan frida satt & skratta åt sandra, och hon sprang frn o tbx mellan v-rummet & köket. Hon vare sjukt rolig att kolla på, hon tkt ju det var hennes fel ; ) sen fick mamma hämta mig,vi körde hem, och hon sa att det nog var typ såna ledband & andra mekanismer i knäet som var sönderslitna, & att dert  va en spricka i knäskålan... (Y) smidigtida? jag kan btw forfarabde nt gp, och har ekliga kryckor -.-


ANNARS HAR ALLT GÅTT BRA. JAG MÅSTE PASSA MIN SYSTR NU DÅ MAMMA HAR MAGINFLENSA, PUSSAR<3

 jag då. ganska uberful & äcklig bild,men ijf ser man mitt nya hår (a) ;p <3<3<3

Kommentarer
Postat av: - PiggyLotten, Elin

ditt nya år minsann? :o dt har jag inte fått se! aja, snart läger ju ;)

2009-04-05 @ 16:16:16
URL: http://piggylotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0