47619_1225443289

Lägret - dag ett

AMEN HALLÅ SNYGGINGAR :*

allt bra med er då? här e dt finfint (a)

Lägret var riiiktigt roligt tkt jag, om man tänkaer på läger i allmänhet.

Dag 1: Kom dit, runt halv fem villket var en halvtimme försenat, på grund av att hannas bror, som köre oss dit, nt kunnde tanka. HAHA. nä, men dt e sant. tillslut gick dt ijf bra, och vi kom iväg ;). när vi väl var där, så fick vi våra rum (vi fick sj välja rum själva, men dom andra hade platser till mig & elin i deras ;p) och sedan blev vi indelade i de grupper vi ska va i, som vi skulle skapa ett bildserie där vi fotograferat Var gud finns. Jag hammna med Elin, Sanni, Johanna, Emelie, Anna, & Emmie. vi planera litta vad vi skulle fota, och så. (a) sen skulle vi äta, men JUCCA. HAHAHAHA, jag svär, hon heter så (a) så va hennes lilla hund med, så när jag & elin & emmelie satt dör & prata, så bara den typ komfram och typ la huvet vis mitt knä, jag blev skiträdd och skrek till och alla skratta (y) smart ju! haha, lite kul. sen, så gick vi tbx till rummet, hadde skitkul,

Och så, sen så skulle vi leka lekar -.-  som va skitråkiga  ; ). menmen, så ärre! vi körde en där alla skulle sitta i en ring, så skulle en vara kat, så skulle den lixom va kattig mot en utan att han skratta, om man skratta var det en själv som blev katt och skulle få ngn annan att skratta, men dt va bara den som katten gick på atm som nt fick skratta. jag sug på dt, men fy i helvete vad roligt dt va att kolla på Johannapanna. hon ska sratta hela jävla tiden, och hon va jävligt rolig som katt åsså ;p sen va hon elefant, get, groda, lamm, & mkt mer md.

Efter dt, varre Kapellet som gällde, dt var redigt tråkigt. HAHA. sen gick vi tbx, och då kolla alla å Forest Gump -.- en av det tråkigaste filmer NÅGONSIN. Jag hatar den. Och hur länge varar den? typ tjugo tusen timmar? nejförfan, här är dt twilight som gäller, hela vägen ut i fingetopparna. Sen skulle vi då sova, men vi satt såkklart uppe och snacka, så fick vi sån lapp av Nemi & sonja, (ungdomsledare) som ba typ; håll köften och gå & lägg er! genom dörren. MOGET. HAHA. men vi satt kvar och snacka, sen sommna vi.

Uppdaterar snart om dag två ;)

Kommentarer
Postat av: - PiggyLotten, Elin

JUTTA ida, JUTTA! hahaha (a) skitkul läger <3 tack för dt!

2009-04-13 @ 22:41:38
URL: http://piggylotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0