47619_1225443289

Den jävlen!

Jag hörde att det var en liten snorunge vid namn ida som inte uppdaterat bloggen på två dagar? den skitungen!

Hihi.. jag ska skärpa mig... :p

Idag ska jag ijf in till stan med emmababy, har inte setts på jättelängggeeee, guuuuud vad jag saknar den lille fisfisken. =/. sen ska vi träffa johan så jag kan få emmaLs bok hon låna när hon va i "fetaostland" (emmaL och johan e syskon?) den lilla saken har jag inte tröffat på länge heller, Johan asså. Och sen ska emma med mig hem git, så ska vi sova här och ha det gött, ska köpa massa McFlurry & Cola med oss hem till ikväll med. Men nu ska jag gå, LOVAR att jag ska nuppdatera om dagen och kvällen med bilder och text (?) haha sen. pussar! <3


igonerea hur hemsk jag ser ut på denna bild, och att jag älskar emma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0