47619_1225443289

Fyra fynd!

Jisses, så längesedan det var man uppdatera! :I jag vet inte vad jag har hållt på med, men ni får sluta klaga ijf. min blogg, mina uppdateringar. haha :* :* :*. igår till idag sov jag hos hanna, och vi vakna kl. 13. då jävlar gick det undan, för hon skulle till stallet. hon tar lix hand om steffis pålle Sweet, och sin egen Larett, medan steffi e.. öhm... ngn annan stans! Igår gick jag upp tidit, skulle med mamma in till hbg. landa i mormors soffa och sov till tolv, sen hämta hanna mig typ tre. då åkte vi ner till stan, för att lämmna en bok, Om jag kunde drömma, till emma, som ska till grekland. eller, som hon själv säger, fetaost-landet. sen drog vi hem till Lollo, kolla twilight <3, och åt muuufiinnnss. mitt siste tåg gick hem halv elva, missa det, så sov hos hanna. Va sedan på wela med mamma idag, hitta massa fint på gina-rean, MEN allt var ju förstort typ. Fick ijf med mig en klänning, två tunika klänningar typ, och ett jeansskärp. mamma (och hennes plånbok) bara riste på huvet och gick när jag börja leta fynd i skoafffärerna, så dör blev inget. ska försöka fota ina nya saker sen, men har ingen kamera nu.laddare e försvönnen.

hörs ijaf snart igen, pussar!


typ ett halvår gammal bild? yaddayadda, so what?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0