47619_1225443289

Gah...

nu e jag rött sur på migsjälv, har gjort absolut nada idag. vakna, pilla lite med headern, men kom fram till att jag nt vile ha dom bilderna på mig, så imon ska fixa nya. bilder asså. hmmm.... kanske värt att ringa hit ngn för en fotodag? får tännka över det ;p.

sen idag har jag bara kollatr teve, varigt på ica och köpt cola, hjälp till med min syster.... en riktit slappedag asså.sen såg jag och min bror Familiy guy (?) och dom åt plättar, och genast kände vi att vi inte ätigt det på år? så jag ställde mig vid spisen (min bror har skadat foten) och laga plättar (y) godast e ddet med chokladsås eller sirap på, mumms!. imon ska jag lämmna min syster på dagis, sen fixa bilderna och se om jag ska hitta på ngt. pussen! <3


                                               ^
                                               I
      <---------emma            Frida                        tessan----->

        JAG SAKNAR ER! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0