47619_1225443289

Hej älsklingar!

sorry att jag inte uppdaterat, men har inte haft tillgång till en dator :/ shiet, det har typ blitt min huvudmening (?) på sistonde? nästan bud på att införskaffa sig en minilaptop och medbärbart bredband efter födeksedan & jul, till rean oxå! aja, det e ett halvår tills dess, men ni får klara det sålänge ;) 

Nu e jag ijf hos Lollo, kom hit vid tre idag. eller ja, jag mötte henne vid halv två på bk, sen åt vi ocg tog moppen hem till henne. Ja älskar lollo, vi har bara suttit och kolla teve och degat hela dagen. :) eller nej, vi tog faktist en tripp på moppen till ICA och köpte kaka, sen hem t linn som vi hämta (men hon vägrar åka moppe. it will mess up her hair) så hon cyckla (h' sen kolla vi scrubs, åt kaka, simpson, extrem home makeover, osvosv, sov lite (haha) och nu ska vi snart kolla film. 

ni får ha det så bra, så hörs vi imon bitti. Då ska jag nog kanske träffa lollo för hon ska färga håret, och sen nog sova hos mig, för hon ska nog med till tyskland på lördag, men pappa, mig och min bror isaac. vadå att vi spenderar för mkt tid tsm? Vi bara älskar varran :)

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0