47619_1225443289

WOHO!!!!

intrernet funkar igen, äntligen (:

Nu e jag ijf hemma, min syster och hennes kille va här, + pappas tjej och hennes son. Carrobarro & vince har nyss gått, och jag planera att åka till hanna ikväll men jag orkar nog inte, sjukt seg? imon ska jag och hanna leta prao, i en hästaffär, tretton, & Scandlines. hoppas för oss nuva :p. vecka 38-39 ska vi ge oss ut, så d e ändå ett litet tag till. liiitet. sen på söndag ska jag nog träffa frida, och kanske oscar. jag vet inte. för då ska jag se om hanna inte kan låna hans moppe, Hennaes gick sönder idag, hela Kräket oxh avgasröret och allt bararama av mitt i rondelen. så om någon ser ett moppekrök (va fan det nu e ? skinyy stina lärde mig ordet?) i RamösaStation rondellen, det e hannas, så  maila mig, HEHEHEHEHEHEH :D  nu ska jag nr och ta godis ich coola, ett abrrunt avbrot i bloggen, but i'll ba back, soon.

love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0