47619_1225443289

090201

Hellu! Sry att jag inte uppdaterat idag, men jag har inte gjort så mkt, & har drf inte haft mkt att skriva om, hihi (a)

Iaf, så vakanade jag & Sandra & Lollo runt elva, efter att ha spelat kort till typ två igår kväll, så det blev inte sådär sen, ;-). Sen gick vi upp, gjorde frulle, åt, dom packa, mm.

Sen skulle vi till stranden och grilla korv, höhö, Sandra blev sugen på korv, grillad, mitt i natten typ,  - hahaha- men så skulle dom ble hämtade typ vid tre, men så ville Lollo till wela med sin mamma stället, så hon ringde och sa det så dom blev hämtade vi halvtvå istället.. Kul?

Men sen så va jag tvungen att städa litta, sen la jag , mig och fortsatte läsa min käära Breaking Dawn, sen sommna jag (?) och vakna typ nu tbh... Men nu ska jag gå, har fett ont i huvet atm.

Vi hörs


ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0