47619_1225443289

090203 ;-)

Heeeeeeej ;D

Allt bra? Tisdag idagdå, Hemskt stavas det. MHM. So typ hela dan?

Hann inte skriva igår när jag kom hem. Men iaf, så får jag göra det idag istället mtp att jag ska sova hos mormor ikväll, för jag börjar inte förren halvett, och palla åka hemifrån typ kvart över sju med mamma & dom då? Nej säger jag bara. Sp jag sover dääär :-) ochochoch mina twilightsaker va hemma hos mamma igår!!!! :D:D:D jag lovar, dom var superfina,. ååå jag älskar doom! Klockan är atm 13.06, men när jag e klart tror jag tbh att den kmr va lite mer, höhö. Jag hatar dessa tangentborden, hatarhatarHATAR! hömhömhöm. Nävetduvad, nu ska jag gå. Vi hörs imon,

Love

Ida <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Helena

hälsa farmor;)

2009-02-03 @ 15:51:43
URL: http://skogastjej.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0