47619_1225443289

090206

Heejsan!

Hur e det med er då? jag e i skolaaan. Tråkit? JAFAN! Förlåt att jag inte uppdaterat, men jag har hel tenkelt inte haft tid, lust, elller ngt kul att blogga om :p

Har hafr hem&kunsomentkunkskap som dom kallar det - HAHA. men iaf,semlöööör, fett gott, jag&linis äger på att baka, jag svär! senså gick vi tbx till skolan, hadde äkli svenska, -.- skulle skriva en saga om att man ska bli fast på en öde ö, och blablablablaa! idetorka. ;p NUUU e det lunch, sen uyvärdering, städa, spanska, jym,pa, hem. Vi hör vid fyra!
Love
Ida

Kommentarer
Postat av: Helena

lilla kusin, gud vad du skriver fjortisaktigt:P skriv ut orden ordentligt så vi vuxna fattar vad du menar:P plus att det ser bättre ut;)

2009-02-06 @ 14:38:26
URL: http://skogastjej.devote.se
Postat av: Ida Weberg

helena,jag orkar inte det ;p, hahaha

2009-02-07 @ 22:52:20
URL: http://jageintesomdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0