47619_1225443289

090213

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, heeeeeeeeeeeej, & heeeeeeeej. Allt bra? Hoppas jag iaf. Gjort idag? Jag har ju vatt i skolaaan, lagom långtråkigt?

Jag drömde faktist att jag vakna då runt 6 imorse, så när pappa skrek på mig kvart över sju blev man ju lite sådär lagom stressad..... Vettefan hur jag lyckas, men dat gjör jag iaf! Sen när jag kom till skolan hade vi prov i hemkunskap, haha. Laga typ valfri mat? Aja, jag & tessan & lina laga iaf typ stekt bröd med tomat och basilika ti förättt, (haha?) Hasselbackspotatis med fleskfile men jag fick qornfile istället (mtp att jag e veg? om ni ikke viiiiste! haha) och tessisås & sen till efterett Vaniljglass med ungsbakade (haha? kan man sä så om bär? HAHA.) bär & smält choklad och gräddeee!
Hahahahaha. Halvt lyckat, halvt inte? ;p.


Sen, i skolan, hade vi svenska, fyfan vad jobbig hon e svenskaläraren, asså, jag swer! Skulle skriva en sån typ historia om att man blev skeppsbruten elr iaf hamna på en öde ö. Lollos handlar om en svart Lolllo hennes & hennes syster som säljer pärlor som dom fick av dom vite och blir sedan kidnappad elr såld elr vad det va, asså Lollo blir det. Jag tkr det låter lite bra. Min handlar om mig, sandra, lollo, frida, emma & linn som åker batmobil utför ett stup i Los Angles och batmobilen tranformeras till en bil med luftkuddar under & racerfart  som tar oss till en obebbod Hawaii ö, innan båtbilen flyter iväg....   -.-, lite lagom med fantasi? Haha.


Efter det hadde vi lunch, spanska, idrott, och sen sluta vi typ tre. Jag kom då på att jag inte hade ngt busskort, och inga pengar, så pappa fick komma & hemtaa mig ;p Så körde vi och handla, sen hem, prata tele lite med Nattis, sen så har jag inte gjort mer idag. Nu typ, bdb, msn, sms:ar, bloggar, och lite så! haha. Idag ska jag köra ingenting, för jag ör så jääävlaa trött!  Men vi hörs Ikväll!

Ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0