47619_1225443289

090214

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.

Alt bra? vad har ni gjort idag? jag har gjort aboslut ingenting hittils, lite sådär lagom kul (y). Nä, men jag har städatt lite och suttit vid datan... Ikvl, eller ja, typ nu snart, ska jag Tilll Linn, sandra kmr oxå dit. Ska sova där & så, vi ska väl inte göra ngt speciellt tror jag, utan ba typ TV och sånt, men det ska bli fett kul, för det kmr alltid upp ngt cepe vi hittar på ;D, haha. Men nu så ska jag packa litta kläder, vi hörs nog när jag e hos linn!
Puss!



BTW! GRATTIS AMANDA, HOPPAS DU HAR EN BÄST FEMTONÅRSDAG, JAG ÄLSKAR DIG! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0