47619_1225443289

090218

Hej!

vad har ni gjort idag? Jag gick upp klockan elva, gjorde v mig och satt vid datorn tills typ två, sen skulle vi åka in till hbg, min bror skulle på bio, & jag skulle kanske ;p nu blev det ingen bio för mig, utan jag åkte först till wela med mamma, sen träffa jag en kompis där  som jag gick runt litta md =) Jag hitta inget som passa typ, (iaf nt som passa plånkan, hahaha!), men jag köpte typ et koralrosa nagellack frn depend, (skitsnyggt sen när jag får min jeansjacka av mamma, skulle kolla på den på fredag, yey!), ett guldaktigt i diadem i "järn" frn ur&peen, och ett svart, det oxå i "järn" frn ur&peen. Lägger upp bild sen, inte för att det e ngt att se, utan "bara för att!" 


Mamma hämta mig runt sex på wela, så köpte vi goodiis på coop, men jag har glömt mitt i bilen, :-/ hahaha. Får gå ut & hämta det sen ;p. Vi hämta min bror på bion, sen körde vi till wela igen för att köpa jacka till han. Efter det körde vi hem, och nu sitter jag och bloggar, hahaha, Vi hörs sen, puss!


btw; inlägget blev inte så långt pga att jag hadde skrivit ett mkt längre, som försvann, sp jag blev skitsur och skrev ett kortare, tihi. Puusseen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0