47619_1225443289

090220 - HEJ!

allt bra? (y) vad har ni gjort idag?

jag vakna då runt tio elr så, sen satt jag vid datan & så, sen körde vi till hbg =D. först klippt mamma och hannah sig, medan jag va på stan md en vän. sen åkte vi till wela =D jag köpte min jeansjacka =D gryymmmtt fin, langar upp en bild imon =D sen har jag ägnat kvällen åt att hitta PS provskit, men det funkar inte. Fett sur? nu e det på G iaf, tänkte fixa en ny, fin header i de.

Just nu sitter jag & chattar med Nadja.fett kul asså. Jag älskar dig hjärtat <3 just nu ser vår konversation ut typ såhär;
N -  JAG ÄLSKAR DIG, NANANANANANANANA
I - JAG ÄLSKAR DIG MER LALALALALALALALALA
N- LIFE IS NAJS,  NANANANANANANANANA
I- LIFE I GOOOODDD, LALALALALALALALA
N-  LIFE IS BAJS, NANANANANANANA
I- LIFE IS WHAT WE'RE LIVING LALALALALA

osv, osv ;p

och för er som inte fatta det, har jag döpt om Nadja t N och Ida (dvs jag) till I. Hon e bara för bra, nu ska jag återgå till at skriva med henne, puss så hörs vi imon!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0