47619_1225443289

090227

HEJ!

allt bra? jag vet att jag inte uppdaterat idag, men jag har ju vatt i skolan hela dagen, och sen hem & hjälpt min bror och så. slutar nt förren nästan halv fyra idag, det suger -.- hahaha.

Iaf, så vakna jag runt tjuhe i sju istället för tie över sex, så jag hann inte uppdatera imorse. Haha, ;p Sen skolan, hade prov i hemkunskap, gick väl bra? AHAHAHA. nä, men jag venne, sen svenska, utvärdering, spanska, idrott, hem, hjälpte min bror med sitt typ skåp, glode lite Gilmore Girls, sen kom pappa så åt vi, sen sitter jag ju här, och gör.. ingenting? haha. nä men msn och lite så, hahaha. Jag hadde inte så mkt att skriva om idag, eller, jag e ganska trött, så jag pallar inte skriva mer. haha. men vi hörs ikväll, pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0