47619_1225443289

14 februari ;p

hej bloggen :-)


allt bra? jag har det bra, sorry att jag inte uppdaterat, men, det har heöt enkelt inte fúnnits ngt att updatera om, tihi. eller, iaf inte idag. igår när jag kom hem ocg satte mig i soffan, palla jag inte gå upp två trappor hos pappa,(jag bor på vinden) till min data. Sen har pappa typ dumpat trådlöst internet, så jag måste ta med mig en sån sladd varje gång jag ska ha internet på mitt rum,ch jag orka inte släpa upp den, så, ja, det var därför jag inte uppdatera, töhö ;p




igår va det iaf kul, jag gjorde typ inget på dagen, sen vid fem hämta mammi mig och så åkte vi till min kuson, Cassandra, som fylde arton =) grattis kusse, jag älskar dig! Förs när vi kom dit, så åt dom typ paj, men jag hadde redan ätet pankokor hemma, haha. Sen gick jag och Cassandra och räkna pengarna hon fått, minns inte exakt hur mkt, men det va mkt iaf! =D. Efter det, satt vi typ bara på hennes rum, jag fasna för hennes data, den typ loggar in på typ bdb, konton, och sånt med en sån fingerigenkännelse saknelak ;p skiitcoool, hahahaha. Men både hon & mina morbröd, reta mig för det ;p men, jaja, så ärre!Sern bara vi kolla lite ¨på tv, satt vid datan, och snacka =).. Sen sjusa hon mig typ hem så jag slapp gå :) tack ;p



Imorse vakna jag runt elwa, sen glodde jag bara på teve. Pappa kom hem & åt pizza med mig&min bror, sen åkte han & jobba igen ;-p  jag palla verkligen inte göra ngt, men åkte in till stan & fika md en kompiis ;p baka kladkaka till min bror oxå, typ fett gott? Sen hämta mamma oss hos pappa, sen åkte vi och handla, köpte ett flak med läääsk, fett goott! nä, nu ska jag gå & tjata på mamma att jag vill äta seml

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: haha, det var till en kompis. Vi skämta bara lite med varandra. Ha en bra kväll. :)

2009-02-16 @ 21:57:09
URL: http://miiichaellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0