47619_1225443289

Frida suuugeeer!

Jag svär. Hon vägrar skicka bilderna jag ska ha till hennes header, och jag skjuter snart henne :-). haha. men ska fråga igen när hon loggar in på emesen, höhö ;p

för er som ville veta, har jag btw fede ont i min hals. MHHMMM! kan knappt prata. ;-/ btwngn som vet om banken har öppet imon? vill fix itt kort nununununununu!!!  jag tror jag dör snart, vad det nu har msag. Hahahahahahahaha, just. jag prata med Lollo typ ngn dag,
jag bara; åå, visste du att robert pattinson inte har bruna ögon igentlien? 
- jaa, jag läste det.
-jaha, okej varrå?  min twilight blogg? :-D (hon e typ,,,, imot den,höhö)
-ja! jag svär, sida hemsöker mig. Jag fick en sån lapp av dig där du hadde stavat det,såförst la den påbordet, så såg jag den, sen så slängde jag den på golvet, så fasna den under min strumpa! den hemsöker mig. så jag var tvungen att gå in.....
- hahahaha ok.

Tråkit kanske,men vår typ av humor.

ärre ngn so kan tyska? som vet vad " Briss Zum Morgengrauen" betyder? vavavava? för det står på min twilightposter nr1. som jag älskar mest.  Men nu ska jag gå, vi hörs ikväll tror jag!

Love
Ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0