47619_1225443289

go.... Morrn?

hahahaha, hej på er !  =D

andledingen till att jag inte blogga igårkväll, var att jag mådde skit!jeppjepp, igår tyå när jag hadde skrivit klart senste inlägget, fick jag skitont i huvet&mådde as! Så jag sommna redan vid åtta, så som jag mådde :-/ jag vakna dock strax efter tolv, satte mig upp i sängen,och åt upp min choklad, sen sommna jag igen.... hahaha. Idag vaknade jag runt typ halv tre? fyfan va klänge man sover då? om mansommnar åtta aassssååå! Jag mår skit, hatar ljuset för det ger mig huveveeerrk. jag har ba legat och kollat dansk tv3 & norsk tv3,d e ba dom som har bra program nu på söndaseftrermiddan. Mår skit, så jag orkar ikke skriva mer nu. Mår sjukt illa md, så jag säger inte puss för jag vill inte smitta er! hahaha

kram!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0