47619_1225443289

GoMooorrn!

Heeeeeeelllllllluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Fyfanihelvete vad trött jag är! pappa väckte mig nu runt elva, men jik upp nu, typ kvart i tolv (sccchh!) men, det e aldes för tidit!


Idag har jag inte bästemmt vad jag ska göra, men jag tror att det blir Linn&Sandra lite senare eftermidda/kväll. KulKul (y) =D men sandy-pandy har simmtävling nu, som börja åtta i morse, och om hon går vidare, villket jag är typ säker på att hon gör, jag tror hon har runt 90 medaljer & Pokaler nu, så slutar nt den förren typ sju ikvl, gissar jag. Menmen, så ärre! Vad ska ni göra idag då ? Hoppas ni får tråkiit. Eller, okej då (!), hoppas ni har en bra dag!

Puss!

Ida <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0