47619_1225443289

GOOOMOOORRRNNN!

Eller ja, gomorrn & gomorrn, klockan är ju runt halv ett atm..


Hur ser eran dag ut då? Jag ska bara vara hemma & sova typ, för jag e så jäävlaa trött. En kompis ringde och väckte mig runt 6 imorse, sen har jag bara sms;at tills för typ en timme sen, då gick jag upp. Idag kännes som en sån trött, sur dag, då man bara vaknar typ förbannad, Eller ja så, vi vet. Dono Y, men så ärre! Så, idag ska jag försöka ge mig på lite bloggdesigen, tithi. Jag ska nog även registrera mina bloggar, (jag har ju den om twilight oxå=), funkar inte att länka men den finns ju i länkar i bloggmenyn annars =:) på ngt sånt reklamföretag, lite extra pengar där, tihi. Men, jag måste verkligen fixa med designen på twilightbloggen, den ser riktigt kass ut! Jag har btw redan börjat med designen här, ser ni? Klocka & Bloggvärde =D *stolt* men nu e d så, att när jag hadde lagt in klocka efter sökrutan i bloggen, så hamna den lilla sök-knappen under klockan, hahaha. Vet nt hur jag lyckas, men det fixar väl sig sen, eller, jag får fixa det det sen!


Nu ska jag göra ngt annat, men vi hörs snart igen, puss!

Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0