47619_1225443289

Hej!

nu e jag friskfriskfrisk =D. haha. mitt internet har inte funkat, därför jag inte uppdatertat. Jag börjar om tio minuter, ska ha bild, sen no, så jag hinner inte skriva så mkt. Internet hos pappa är iaf fixat nu, så jag kan uppdatera när jag kommer hem runt tre tiden.


Under dagarna jag vatt sjuk har iaf nt så mkt hänt, bara legat & såvit och så. Hittat lite saker på asos.com jag ska köpa med, =) så fort jag får pengar, mina venner. Då jävlar. Lite av det jag posta i förrförra inlägget typ, ska jag klicka hem =D nu måste jag gå & har ju bild i en annan sal. Typ andra änden av skolan, haha, Vi hös sen, Loveya!
PUSSEEEN! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0