47619_1225443289

Hola!

Typ, gomorrn? haha, jag vakna för typ en halvtimma sen, så det blir gomrnn för mig, det e bästevän som smittar, aldrig att hon går upp innan kl 2 en ledig dag haha. Men, hon e bäst, jag älskar henne, och i sommar ska vi ska utomlands och äga hela landet, höhö! Vi har faktist varit bästavänner hela våra liv, sen vi var beebiiisar, hahaha. Fast, då lekte vi ena sekunden, sen typ storbråka, och fem sekunder senare var vi superglada igen. Jättenormala här ja! (y).


Iaf, så ser dagen ganska trättsam (?) ut, hahaha. Jag e så fucking trött idag med att ja pallar ikke göra ngt! Ska gå och köpa pommes sen, sen typ kolla film & så hela dan? lagom kul? haha, nä, men d räcker (= ska se om pappa e borta ngn kväll med, för då vill nog typ Linn & co komma och sova, x-tra kul när han e iväg, hihi. m han e borta imon kanske, för då ska vi ändå in och kolla på min jeaaanssjaaackkaa =D jagälskar den, haha. Är det fressten ngn mer än jag som e så jävla tröt på vintern att dom bara vill spy? fyfan, vad jag hatar den! Och ändå, längtar jag till nästa - HAHA. nä, men det e ba för då kmr New Moon ut på bio. Den 11 november i USA, och dom försöker få det sammtidigt här i svenneland, haha. HoppashoppasHOPPAS! för er efterblivna mongo huve som inte vet det, så är New Moon den andra filmen i Twilight serien, på svenska heter boken ; när jag hör din röst. Den är, precis som Twilight & Eclipse & Breaking Dawn, amazing. iaf boken, och jag är säker på att filmen är lika bra. Och ja, jag tror oxå att jag börjar (börjar & börjar!) bli besatt av historien. Men jag älskar älskar älskar den. Och är det ngn som vet om man kan ha sån reunion med en teatergrupp? för, då ska jag se till att min kusins kompis teatergrupp har det, & att jag fpr komma =D för vetni? HAN GICK I SAMMA TEATERGRUPP SOM ROBERT PATTINSON! AHHHHHHHHHHHHH! jag typ dog när hon sa det. seriöst. kände för att börja gråta *besatt* menmen, that's life! Nu ska jag sätta upp twilight-posters & gå&köpa pommes, så hörs vi sen! pusseeen! <3


Jag, kanske ett halvår sedan? (= <3 Kanske att halvå sen? Nästan iaf (= ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0