47619_1225443289

Lagom tråkigt?


Pappa har några kompis som bor på råå. (vi i rydebäck, så jag tror det e typ en mil härifrån)

Pappa: - Jag prata med hasse precis, han undra om du kunde byta skiva?
Jag: - va? var är dom? e dom här elr?
P: -nä, dom är hemma.
J- : okej... varför vill dom då att jag ska byta skiva?
P: - dom börjar bli lite trött på denna.
J: -  men dom var väl hemma på råå? då hör dom inte vad jag spelar? eller, har lånat skiva här eller vad?
P: -  Nä! Jag menar att du spelar så jävla högt att hasse hör det inne på råå! Det är inte ens roligt att skoja med dig, för du fattar inte!
J: - ok,(lite smått förvirad)

Men tråkig han e ?

Btw så ska dom ha ett x-tra föräldrarmöte pga att vi bråkar. tjejerna i klassen asså. Lagom moget av lärarna när vi sagt att vi inte vill lösa det? NEJ, ska jag ta att tala om! Men, endå. Nu ska jag gå, vi hörs snart!

Puuusseen!
ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0