47619_1225443289

LYCKAT IDA!

Hahahahahahahahaha, okej, så klockan blev liiite mer än tre innan jag kom hem. MEN! det är bara  för att jag skulle åka med min bror hem från skolan på bussen av ngn andledning jag inte kom ihåg då, så fick han kvarsittning, så palla jag inte vänta, så jag åkte buss tsm med en kompis så fick han åka senare. När jag var nästan framme vid ytterdörrren hemma, kom jag på vrf jag skulle åka med min bror.... Jag hadde ingen nyckel. smaartidaa! så var jag hemma vid halvtre, pappa kunde inte köra från jobb då, och min bror, ja, han hadde ju kvarsittning. Så jag stod där och vänta i en halvtimme, så prata jag med min bror, hans sån sluta strax efter tre. YES! sa ju jag typ, för då skulle han va hemma typ tjugerövertre, och en kvart - tjugominuter e inte så länge (?).... Iaf, så när han skulle åka bussen hem, hadde han tapat sitt busskort. Villker han inte mårkte förren typ tioövertre när bussen kom. Så ringde han pappa, så körde pappa efter typ en kvart. Så tar det en kvart till skolan, & sen en kvart hem. så runt kvart/tjugoi fyra kom dom, pappa&bror, med nyckel. Drygt en timme stod jag där ute, kallt? somfan!


Annars har dagen vatt soft, men min mobilväckarklockaalarm (ngn som vet om de e ett ord?) ringde nte imorse... haha. Så pappa väckte mig 7.15 när jag skulle gå upp 6.15. BRA JOBBAT IDA! haha. Sen va jag i ´skolan, men va sen pga att det va ngn trafikolycka på motorvögen, så det tog typ 25 min istället för 10. Skittråjit? jafan. Sen hadde jag träslöjd, haha, jag brukar aldrig jobba där typ, så jorde jag det idag, för jag skulle bara sandpappra en sån träsak, så jan, min lärare då, han bara kom och kolla bara; jobba bättre & så, så tog han träsaken & kolla hur mkt jag jobbat, så varre ju bra, så han ba; ja, men det va väl gansa okej ändå, sånt cepe. hahaha, så knäck han blev :p... haha. Sen egnelska, Matte, lunch, bild, NO. Lite sådär lagom tråkigt. Sen träffa jag Elin-Pelin, som praoa hos ettorna på vår skolan, kul, jag har saknar dig snäckan (: <3


Sen åkte jag då hem, & hela den historien bprde ni ju veta nu, om ni läst det i början. annars; synd. Haha. Men när jag kom in fick jag laga mat till mig & min bror. Pasta&Snitczel m beanerisås. haha, (y). Sen såg vi Gilmore Girls, simpson, that 70's show, & lite så :p Sen bara datan, & så. Har suttit med detta inlägget i typ enhalvtimme, för det e vänner på teve, så jag pausar typ i tie minuter efter stycke, HAHA. iaf, nu ska jag kolla på det okeeeeejj?

PUSSEN&KRAMEN! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0