47619_1225443289

Ny design =)

Hejhejhej&massa hej.

Allt bra? (jag tror jag börjar minst ett inlägg om dan med den repliken... haha) Jag vet att jag inte bloggat idag, men andledningen är att jag glömde mitt lösenord till bloggen för jag byta igårkväll, haha. Så, jag glömmer inte er! =) Nu sitter jag bara & lyssnar på musik, käkar marabou, dricker cocca, och ser MTV. Emmalanåt. Jag tänkte bara kolla för Kenza var VJ, och jag gillar verkligen henne, söt, smart, stark, snäll, ja, hon är en liten förebild, tihi. Men programen är ju riktit bra! hahaha. Ex, the hills, my supersweet sixteen, Hogan Knows Best, Brook Knows Best, ja, dom har många bra program (=.


Annars idag, så har jag inte gjort så mkt. Vakna runt tolv, sen hjälpte jag min bror att städa hans rum, för det va skitit & jag var uttråkad. Sen har jag gjort ny bloggdesign, helt själv. *stolt*. har lite att fixa fortfarande, sen kommer det bli perfekt =D. Jag kommer probably tröttna om typ en vecka igen. haha. men ändå. en kom Isaac's (min bror) kompis Milton hit, så ikväll blir det bara hemma, för jag måste passa dom två, då pappa e iväg. Lite synd, menmen! Har ändå massa saker att göra, har spanskaprov näste fredag, en svenska "uppsats" som ska in på måndag, & nästa tisdag ärre SO- prov, så har plugg och så med. Gud, vad jag längtar till sommarlovet, sen har jag bara ett år kvar! Jag ska vänta ett år med gymnasjet har jag bästemmt, syster gjorde ju det! And she turned out fine. At least with school. The rest is.... un relative. haha. får väl hoppas att mitt läsarantal har typ 20dubblats till dess, får väl ligga i och skriva mkt och intressant så! just nu har jag för det mesta runt 100 läsare om dagen, men det räcker ju inte om man ska göra som Kenza, Isabella,  mfl och leva på det. hahaha, keep on dreaming. menmen, man kan väl få önska? 


Nu kom det upp något jävla fjortisdunk i spelistan & högtalarna, så ska ändra det, vi hörs babes!


Btw, natta, jag finns för dig och älskar dig, alltid, tre på dagen likväl som två på natten, du är verkligen underbar, och låt inte detta knäcka dig, tilsammans klarar vi allt. <3 //din ida <3

Kommentarer
Postat av: natta.

åh ida, du betyder så sjukt mkt för mig, tack för att du finns. Jag ska klars detta, med dig vis min sida, right? jagälskardig/ din nathalie.

2009-02-28 @ 21:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0