47619_1225443289

R-A-S-T

Yesyes, rast nu! 

Jag vet jag vet, dååååliiiiig updatering : /, men, jag uppdaterar nu ;p

Igår då, vakna jag vid typ kartöverfem, palla? Sen vid kvartöversju så åkte vi in då, mamma skulle jobba&isaac i skolan. & jag på skrisko&badminton : / haha. Träffa då Lollo på brunnen, sen åkte vi in till Ishallen tsm med Linn. Vi kom dit, så trodde vi vi missat nästa buss som vi skulle byta till, (på statena, väldigt låååångt från ishallen, *host*) Men, det var den som var sen, så vi hann :-). Sen kom vi dit, klätra igenom ett staket, & var framme vid ishallen ;p. När vi va dääär, så skulle vi då ge oss ut på isen...... Jag suger ju på att åka sånt, men så höll Tessan i Sandra som kan åka, ch Emma i Frida som kan åka. Och frida såg ut som en riktig isprinsessa, bilder kmr :-) Men så höll jag i Tess, som höll i Sandra, så åkte jag med dom :-D meeeen, så ramla jag. Och drog med mig Tess. Hahahahaahhaah, flabbasönder? Me sen när jag ställt mig upp, ramla jag nästa igen, men Frida,. Sandra&Emma höll mig, tihi (a). Jag ramla typ 4 gg till, men, jag bröt inga ben ijf :-D.

Sen drog vi till Donken, (y).. POMMEES! Fett kul, åt pommes & Cola, McFlurry, sen blev jag feeeeeettt sugen på Negerbolle :D men det finns ju inte på deonkken, näjbnäj, så jag jik övet till typ Statioil. Men där va dom slut :-/ Så köpte Cola&Twister, :D Glass mitt i vanten, Yesbaby! Sen bara vi satt där i smlgt 2 timmar, sen badminton! Spela med Lina mot linn&Lollo, jag träffa fktist bollen! :-) Sen, så efter badmintonen och lite kollande på Tess&Sandras Tennis mot Genco och simon (sandra&Tess ägde ut dom! jag svär!) så drog jag hem med Linn&Lollo & såg Gossip Girl, kolla lite på Ocenance Eleven (stavning?) sen drog jag på konfa ;-p  Liiite sen, men skitsamma! Jag prata btw som en kråka igår, Lollo trodde jag hade svalt en och enligt frida lät jag som en ko! Tack babe, tack!


Nu e det då tisfag, so dagen, hatar? jafan! Men jag uppdaterar om idag när jag kommer hem till pappi, runt sex hörs vi nog, om inte innan! Ha det bra,

Puss

Ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0