47619_1225443289

090121

 Hejhej bloggen!

Hur är det med er? Här är det bara bra :)

Jag är hemme nu, har bloggat på min andra blogg, och helt glömmt bort denna :s hahaha, förlåt (aa)

Dagen har gått snabbt, började skolan kavrt över åtta med Engelska, sen spanska, EA, och efter det hade jag min svenska redoviisning som nog gick bra, även om jag prata för snabbt. Efter det hadde vi lunch,sen skullejag hafr profilval Textilslöjd,men läraren blev sjuk och lektionen inställd :D (h)  så gick hem med Linn,Robbert Pattison var med på Ellen DeGeneres, va lite med Linn, sen kom Lollo oxå o så va jag med dom lite. Och senså åkte jag hem. Nu ska jag ducha sen sussa, kram!

  Gonatt mina miljoner och återmiljoner läsare. HAHA. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0