47619_1225443289

Home ;-)

Haajbajbs.

Hur mår ni? bra här. Är hemma och sånt nu, eller va det för ngr timmar sen, men palla nt blogga då, höhöhö. Idag varrå första lektinonen, (hemkunskap) inställd, så vi fick sovmorrn till halv elva ;D. GÖTT! sen i skolan, hadde svenska, så jävla tråkit asså, jag svär, jag hatar det. jag hadde med sånna postit-lappar ngn dag sen, jag o lina sitter och skriver om hur mkt vi hatar våra lärare & hur vi planerar att döda dom & sånt, hahhaha. (på skoj för er som nt känner mig, jag e inge psoyko, höhö) menmen, så ärre!


Jag har btw fett tråk atm. för alla som ville veta... Imon kommer Sandra och kanske Lollo till maj, vill ikke va hemma själv  heeellaaaa natten då pappa & bror ska til Nilla ju! Hahahaha. Nä, men dom kommer och underhåller mig. :-) I love you. 


Och för alla er som ville veta, så gör min lpp jävligt ont, jag har sutit och betit i den så har dånt fett sår nu.  Så nu vet ni det!  I know, ikonow, intresseklubben (y) haha. Menmen, så ärre. Jag vill bara bli sjutton NU. Så jag kan flytta hemifrån. jeppjepp, har bestämmt att jag ska göra det nät jag e sjutton. Jag & bästavän, som jag älskar. Där e btw ingen alls rolig inne på MSN atm. Fett tråk? höhö. Menmen, så ärre! Jag ville bara skirva lite om idaag, var inte hemma förren typ fyra även om sista lektonen va inställd. Eller ja, halvt. Idrottsläraren va nt där, så vi "fick i uppgift, eller fick själva ta ansvar" för att springa ett varv runt jorbodalen (en mini park/skog typ vid Ramlösa ;-) ) Yeah, right! ingen sprang den ofc, alla drog hem tid en timme tidit, skönt, Idrottsläraren va nt där ju, det va drf vi skulle göra det själva, Men det va gött, nu ska jag hämta Cola, vi hörs ikväll.

Kram Ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0