47619_1225443289

Den e hääääääääääääääääääääääääääääääääääääär!!

Hallu fuckers! =)

Jag har inte haft ngn rikti tid till att uppdatera idag dårå, för jag har vatt i skolan typ hela dan, höhö, sen hem, så var jag tvungen att STÄDA! jaja, men så ärre.... fyllde btw nästan 5 påsar med gammalt skit jag inte ville ha mer, meeesst kläder, höhö. 


Men vad har ni gjort idag då? Skolan var fett tråk, as allways, then, hem, städa, & ja, ni vet det har jag precis skrivit typ en rad upp (y) hahahaha. Och vettni? BREAKING DAWN ÄR HÄR! mhm!!! I Prooommiiisseee! Den ligger på mitt skrivbord nu, så jag vet inte varför jag sitter och skriver till er istället för att läsa den, men aja, så ärre! Vi skulle hä,tat den på posten igår, men det va stängtttt så pappa hämta den idag efter jobbet istället =) åsså köpte han kakaor, höhö, så nu ska jag äta sånna & läsa lite i den sista boken i The Twilight saga som den heter (snyft?) breaking dawn. ♥♥♥♥

Puss
ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0