47619_1225443289

:)

Jag sitter i skolan nu, har EA em, men jag o Lina sitter & msn:ar breve varran (y) & äter goooodiiis ofc. Vi e små godisråttor. Men det e ju så jäwla gott. Tänk er, allt som finna, lakrids, choklad, gräddkola, karameller, och spec. COLA! cocca fucking cola. I ett varm land, vid poolen, ååå, jag vill ha sommaaar! Menmen...... ska bli skönt när den kommer iaaaf! Min tumme gör ont btw. Riktit ont, jag har slått mig, sen åt ja godis med salt på, så det kom salt i. Aj. men men, that's life! Jag tkr btw att ni folk är dålia på att komentera... haha. Har ni btw hört "Never think" - Robert Pattinson ? Den e bäääst! Love it. (trvå olika länkar, en till låten & en om robert) Aja, nu ska jag dra, mer godis o äta, sen måste jag nog plugga lite SO med, boringboring, men måste. Btw. så tror jag att ,mina Twilight grejer kan ha kommit frn blocket idag! Kollar när jag kommer hem fotar så ni kan se om det ligger där. Varesej ni vill eller inet! Så det så. Sen slutar jag skolan typ ett, för vår spanska e inställd! (h) så vi hörs kanske då om inte innan, eller rfter konfan vid sju!

Love

Ida <333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0