47619_1225443289

Göh!

Haaj bajbs.

Mår ni? Bra här. Ska snart dra in i duchen, menmen, skulle ba uppdatera. Skolan idag, försov mig som jag skrev innan, jag drömmde lix att jag vakna, dono how, whatever... Men jag han till skolan iaf! ;-) Slöjd dårå, fett tråk? Sen typ rast, sen engelska,, kunnde alla glosor hon fråga efter (stolt?) men det va fett tråk. Sen "portfoliostudering", som vi lite cepe kalla det, höhöhö! Lunch, NO, sluta. Sluta vid typ halv 2, sen drog jag ham till Sandra....
Hahahahha, skoja. Men det gjoerde jag. Vill du att jag ska bli fet männiksa?! vafan,, kladdkaka, glass, chokladsås, mer glass, + att hon försökte pracka på mig Muffins & Kanelrutor. Det är någ andlednignen att vi nt e så ofta, när man har vatt där en dag måste man sväla en mpnad, hahaha, skojaaa! (men kul?) iallafal. Vi ska starta ett Wikipedia-ämmne om vår kääärra frida :-). MKT kul. eller inte?

Sen imon e första lektionen inställd, så jag börjar halv 11 istället för 8. MOHAHA. och halva klassen börjar 8 endån. :-) Tkt jag om.

Iaf, så har jag bakat Pizza idsg, och det blev inte bög :-). Eller, ja, jag öppna en sån färdiggjord pizzadeg och rulla ut. ( den va t.o.m kavlad ;-) ) Sen hälde jag på färdig tomatsås på en burk över det. Men jag rivde osten själv ;D *stoltsomfan* hahahaha. Sen n i ungen. Jag e bäst på att baka färdig pizza om jag får säga det själv, hahahahaha. 

Nu har jag typ precis lärt kära Nadja hur man laddar ner film :-). Och jag glömde min Breaking Dawn i den äcklia skolan! :'''''( ... LOLLOS FEL! iallafall. Allt e Lollos fel. Nä, dushen var det! i hörs.

kram ida <3

 love twilight <3

Kommentarer
Postat av: anonym

fy fan vad snygg du är

2009-01-31 @ 14:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0