47619_1225443289

Gomon!

Gomonn på er! jag e uppe med tuppen idag, klockan e ju fan ba 10:45 atm.... Men iaf!

Jag har gaaanskaaa tråk nu, nä, riktit tråk nu tbh. Menmen, så ärre! Jag ska snart ducha, sen fortsätta läsa min Breaking Dawn. Pappa & Isaac har åkt nu, och Sandra kommer ju nt förren typ, senare? för att hålla mig sälskap, höhö. Jag får väl hoppas att hon kommer kanske vid tre elr ngt, hihi (a) Sen kanske Lollo kommer oxå, men isfl inte förren vid typ, sju? Hon försöker inbila oss att hon har ett liva - HAHAHAAHA, sry hun <3. Nävetduvad, nu ska jag hitta på ngt annat, vi hörs!

Kram Ida <3

Kommentarer
Postat av: Nattaahn

men om du ha tråkit, komdåbitch. Vi saknar diig älsklingen <3

2009-01-31 @ 14:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0