47619_1225443289

I skolan :/

Jag sitter i skolan nu, -.- haha :) ännu en femminuters rast ;p snart ska jag ha so. igen. jag har fyra so lektioner och slutar halv fyra på tisdagar. Det är den värsta dagen som finns! Twilight musiken gör det dock lite bättre. Jag älskar den filmen. Och bökerna. Och till dig som undra vad jag hadde för mobil för det blev bra foto, så har jag en Samsung Soul :) Men jag måste gå igen snart, tänkte bara uppdatera snabbt, för snart e det so. Jag ska förbjuda det ämnet... Jag har förresten en bra kompis som kom på en idè om hur vi slipper gå i skolan... Om ingen går i skolan, är ju alla lika tröga. Det tyckte jag var ganska smart. Altså, sänks medel IQ mkt, och man behöver nt vara snart för att få jobb! Hon e ganska smart .... hahaha, men nu ska jag ha lektion, updaterar snart igen!

Pözz! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0