47619_1225443289

Mina kära flikkor....

Nu e mina kära Flickor Lollo&Sandra här ;-)  Just nu e dom uppe på mitt rum & försöker hitta SATC filmen, men dom suger. Haha. Vi har bakat pizza, ngt misslyckat tror jag. Sen har vi lite godis. Eller ja, Lite och Lite, vi har

1.5 liter hallonläsk
1.5 liter sockerdricka
1.5 liter Cola
1 kg Lösgodis
1 påse Estrella SouerCream & Onion
1 påse Estrella Saltade Chips.

:-)  Gott iaf. Nä vetduvad, nu kom dom ner med filmen, haha. Och pizzan e klar i ungen. Så nu måste jag gå, laddar upp bilder & filmer från kvällen senare. :-) Vi hörs ikväll, ha det bra! <3

Kramis
Ida Weberg <3<3<3

Puss frn mig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0