47619_1225443289

Skolan,shopping,hem, trött!

Hejhej! :-) Hur är det med er? Här är det bara bra ;-) Jag har ju bloggat lite under dagen,men det var nog inte så intressant eller så, kul att läsa, hehe :-p... Menmen, så ärre!

Idag varra dåi skolan, sen hämta mamma mig så drog vi till Väla, :-D köpte då 2 tröjor, 1 linne, 1 halsband & Nya hörlurar tillmin mobil, exakt sånna jag hadde innan,kosta fortfarande bara 10:- kr så jag öpte tre st, spränger ju dom såofta, höhö... Men om man spränger dom är det kanske inte så bra kavalitè? Eller? AJA, SÅ ÄRRE! Kan ladda upp shoppingen här sen, men just nu har jag slarvat bort sladden till min mobil (y)...sådet tar ett tag.Men nu ska jag ducha, sen sussa, hörs imorron!

Love!

Pöss!



                                                                 Update:

                Kolla in tävlingen på min andra blogg här, vinn en skiva ;) <3 Kram <3   
(om länken inte funkar,finns bloggen i länkar på sidan av denna bloggen :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0