47619_1225443289

Inget jävla internet i spanien!

men nu är jag hemma. jävlit mkt strul på hemresan, planet skulle gå 19.00 och sen skulle vi ta tåget till hbg, bli hemtade av morbro, och han skulle köra oss hem. planet lytfte 21.45, massa strul med att bla byta däck -.- så när vi kom fram va klockan närmre halv 1, och vi sprand ner till tåget. hoppa på tåget mot malmö i hopp om att det gick inom helsingborg eller helsingör, men det gick bara till malmö. är mamma visa biljett till hbg för konduktören, fick vi reda på att det inte gick fler tåg till hbg förrens 04.33 på morronen. Så vi fick hoppa av i malmö,och gick raktöver vägen till en hotellobby och satte oss och vänta, där mamma ringde richard och han haämta oss en timme senare. klovkan 4 imorsestupa jag i sängen, skittrött och grinig efter att ha vrigt uppe i 20 timmar i sträck och flögit villket jag har otroligskräck för, oxh upptäckte att min säng var full av sand. nägon av Markus äckliga fula kräkreflexande snorungar hadde sovit i min säng, jag gick nästan in och strypre dom. så jag börja damsuga 5 på morronen, och somna sedan. vakna runt två, gick upp, tog en cola, och la mig igen runt tre och sov en timme till. nu ska jag jobba på brännan, och sen ta en cola, igen. visar de få fynden jag gjorde, ha det bra. pussar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0