47619_1225443289

omg, en uppdatering! ;)

jag har pajat mammas data och denna e seg, drf blirre nt mkt uppdate nu. men mammas ska lagas. idag har jag iaf vatt i ä-holm med martina och sophie, mina näskusiner, eller som sophie säger; nästakusiner. sophie e frn usa, miami igentligen, men bor utanför N.Y. hon och hennes familj kommer hit en gg om året typ, men nu ärre bara hon. jag har väntat på en inbjudan till NY hela dage, men har nt fått ngn. får väl trönga mig på som vanligt,m ngn dag. har fått för mig att alla i NY ser ut som withney, olivia och resten av gänget i The City. sophie försökte förklara flera gg att det inte va så. jag lyssna inte en enda gg. sådså. iaf.

inne i ä-holm va däör nt mkt att göra, så vi satte oss på ett mini tåg typ, som fyra åringar åker, till hemmbyggdsparken...(y) där löjlia vi oss i ngra timmar, gick tbx, satt och prata (haha) och sen åkte jag hem. likså martina och sophie. eller ja, sophie åkte hem till sin mormor och morfar. inte hem till ny. det hadde ju vatt konstit;s jag vetinte.

kanske ska med dom till liseberg söndag, yey! ;) lägger in bilder så fort jag fptt dom, villket kommer ta tid. sen vet nog alla att det tar ytterligare litre tid innan jag lägger in dom, hörs, puss! <3

Kommentarer
Postat av: nathalie

fin blogg bra skrivna inlägg och jätte söt!

2009-07-18 @ 14:47:37
URL: http://nathaliezekovska.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0