47619_1225443289

Stäääddaaatt

vakna typ halv tre idag, sen har jag bara städat, man kunne inte se mitt golv pga alla kläder som la där. nu är garderoben rensad, och 2.5 byros då kläderna (läs; skorna) inte längre fick plats i min pyttegarderob. så nu e alla skitsaker i pyttegabroben (+lite kläder) och alla kläder, skor, och väsker i fyra byrås och e hylla. dock är det inte klartr, måste göra det nu. Och juste! torsdag-lördag blirre nog ingen uppdatering, ska bo hos mormor då, under helsingorgsfestivalen. perfekt då det är kanske en halv kilometer till ceenntrruumm, woohoo! puss! :* <3


Kommentarer
Postat av: Frida

See you there <33

2009-07-23 @ 14:19:52
URL: http://spotlighton.blogg.se/
Postat av: Liina

aaahh, ida din lilla shit !! du påminner mig om att jag måste fixa MIN gadrob o jag ooorakar nt !!!!! aaahh...o typ mååste rensa bland skoran o väskorna oobläää på daj din skit XD hahaha ily _*

2009-07-24 @ 22:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0