47619_1225443289

imon drar vi! ♥

Hej älsklingar! jag e hemma nu, har varit med i ngra timmar mer nt pallat blogga, haha (a'. Idag gick jag iaf upp tidigt och lämmna min syster på dagis, sen gick jag hem och sov, men vakna av min bror vid elva :/ ringde då haanna och steffi, skulle till stan :) steffi kunne nt, för hon hadde bränt dig sjukt mkt i solen, hehe min lelle kröfta (a'. men iaf, så träffa jag hanna i stan sen vid två, så traska vi runder där, jag köpte ett par solglasögon till imorrn, ;D och från spanien blirre videoinlägg, pallar nt skriva då. eller ja, det e om vi får tag i internet vill säga ;) men förhoppningsvis ;p. Nu sitter jag bara och bloggar, försöker packa med det e såååå svååååårt! Har tjatat på mamma två timmar nu om att fjorton par skor, varav tre flipflopp och resten klackar, inte e för mnga för en vecka. men åååå, hon fattar ju ingenting! hmpf... detta e precis som hullingaröd när vi bara fick ta med en väska i packing! aja, nu måste jag återgå, vi hörs ikväll och imorrn bitti, pussar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0