47619_1225443289

MY.

Hos kusinvitamin nu, mysanpysen (: har varigt hör sen typ tre i eftermiddags, och det har ´vatt stressigt stresit. Eller inte. V har kolat teve, my har sovigt. MEN nu vid nio stack vi till Maxi, & köpte bröd, isglass, saft, och kakor. yuup..... Så, ja, det var väl typ dt, men i förrigår va jag & hanna i stallet, och sen träffa vi Linn & Lollo & jag på bio. Terminator. Vara typ t¨vå timmar, det tog 1.5 för mig att komma på att skiten var forsättningen på en serie som gått på 6;an tidigare; Terminator the sarah connor cronicels, eller hur det stavas. Jag blanda ihop det med transformers, för den vil jag se ;D i alla fall, ingen film jag rekomenderar, hehe. men ska dra, poooosaaarrr! <3None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0