47619_1225443289

svaren!

Hur har din dag varigt? ha det bra! den har varigt bra, tack så mycket! och din? :)

vad gjorde du på midsommar? och var det kul? kramen! jag var hos en kompis och hade rolight, läs mer på pyttipannahanna.blogg.se om det skulle intressera dig, hihi (a'

varför lägger du aldrig ut outfits? (: du har alltid så fina käder på det bilder vi får se, haha för jag e sååå slööööö! jag orkar inte, men ska skärpa mig ;D och tack så mkt, hehe!


har du gjirt din bloggdesign helt själv? och varför har du bara en ipod på komentars sidan och inte på det andra? puss  ja, designen är enkel och hemmagjord. Ipoden la en snäll kompis in nör hon skulle designa bloggen a million years ago, och jag har nt orkat ta bort den överallt efter designbyten, hehe.

kommer du ha fråhestund snart igen? visst?

Den ultimata bloggfrågan som måste ställas; Kenza, blondinbella, eller Kissie? Motivering tack!
fin blogg du har här (:
Hej! tack så mkt. Och som svar; Kenza. hon är en stor förebild, då jag är djurrättsaktivist och tkr att allt blondinbella gör inte kan väga upp det faktum att hon bär päls, och att hon tkr att ursäkter som att man alltid har gjort det gör hela sakern okej. Men jaja . för 1000 årsedan åt vi varrandra och för 200 årsedan hade vi speciellt mörkhyade, men även ljushyade til slavar - är det oxå ok? skulle inte tro det va? och hennes ständiga tjat om att man inte ska vara smal - hur tror hon det känns för folk med otroligt bra ämmnetsommsättning? Har vänner som mår dåligt över hur smala dom e, och att dom inte går upp ett gram hur mkt dom än äter. Att sveriges största bloggare sedan trycker ner dom ännumer i varje inlägg gör inte saken bättre. Hjälp gärna folk med ätstörningar eller liknande, men kalla inte smala folk "fula" eller något i den stilen. Kissie tänker jag knappt gå in på, hennes blogg läser jag aldrig då jag tkr det är slöseri med tid att läsa om bantningspiller hos en  förvirad och osäker  pinne som söker uppmärksamhet och bekreftelse om att hon duger vareviga dag.

varför började du blogga? och hur länge har du bloggat? börja blogga gjorde jag för jag måste ha ett ställe att skriva av mig på. Och för att kunna hålla reda på när jag gjorde olika saker, tex va på läger, utomlands, osv. jag har bloggat på denna bloggadress sen i november förra året, men har haft tre bloggar innan plus två nogghemsidor (:

Hur många läsare har du om dagen, på ett ungefär? olika, men i snitt kanske 400-500? (;

varifrån kommer den vita kläningen och de skorna du har på din profilbild? riktigt fin. fin blogg, kramen! Tack! klänningen kommer från gina tricot, 250:- och finns kanske kvar, och skorna kommer från Scorett, 650:- och tror det med finns kvar. kram!

vad andvänder du för mascara? puss <3 haha, jag andvänder minst tre olika mascaras sammtidigt, först Loreal telescopic mascara, den silvriga, sen maybiline stilletto ngt, sen maybilline's gula&lilla Colosal ngt :) puss

tjänar du några pengar på din blogg? och hur mycket då? :) tack för en fin blogg, kram ja, pengar tjänar jag ibland, bhur mkt vill jag dock hålla för mig själv då det ät mkt olika. hoppas det e ok. :)


så ja, inte sp mnga frågor men ngra iaf. ha en bra kväll, så hörs vi. puss"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0