47619_1225443289

090203

hej babes ;p allt bra? (igen mohaha. men ni svarar ju aldri, hahahahaha)


Idag ställde jag klockan på halv sex då vi skulle åka tjuge över sju.Jag gick upp sju, sminka mig i ett mörkt rum så det blev lite som det blev. haha. men palla? sen skola, Engelska, jag och erika jobbar om Dakota. Påmmin mig dock om att jag mpste göra framsdan til vårt arbete, då hon inte kan stava till dakota. hahahahö. sry <3. haha. Sen varre so, no, so, no, gympa, hem till pappa, mamma hämta, bil, hem, ba datan helt allmänt, ochh jag e så sjukt cepe nu att jag pallar inte uppdatera. vi hörs, sorry!
pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0