47619_1225443289

090204- Hellu! <3

& hur mår ni? igår va ingen bra bloggdag. jag var förbannad på allt & alla, så jag va bara sur, vrf behöver vi nt ta upp här. tihi (a) ville ba förklara vrf ni fick så wired inlägg, haha. Dock var det om new moon sant. hahaha. mobbad. ;p Just nu sitter jag & gör ingenting, lyssnar på musik, msn, läser bloggar, äter magnum, lite sådär allmänt. haha. på tal om magnum, herregud, ni skulle se idag på ica vid skolan. jag skulle köpa typ cola light & magnum teptation, den glassen e så fucking god, åt typ hela tiden i spanien? den fanns där förra året då? ;pså var där sån fete gå efter mig, så funka inte kortet. så hon i kassan ba;

 - jaaa, så funkar inte detta. Du har nog inte tillräckligt med pengar på kortet.jag ba;

- vafan vill du mig? (mitt standarsvar när någon tilltallar mig ;s) jag kolla det imorse (för det gjorde jag) och då hadde jag 100 spänn på det (pank?)

-, jag vet inte. prova igen. *testa igen*

- nääääh, asså det funka inte nu heller säger kärringen i kassan. Det finns inge mer jag kan göra. Vi har provat två gånger redan, synd.

herregud, så jävla förrbannad jag blev. jag hatar brunnen & kärringajävlen i kassan. Damp typ? hahaha. Nog om det ;pIdag vakna jag iaf runt halv sex, gick upp, gjorde v mig, och.... gick och la mig igen? HAHAHA. tills typ tjuge över sju när vi skulle åka
 
(= sen skolan, engelska dårrå. 35.5 av 55. lagom skitdåligt? men palla bry sig igentligen, fick iaf G. På engelskan jobba jag & erika om nevada, med en mac laptop :* dom har sånna man kan låna på skolan, och jag älska dom. ibland. ibland hatar jag dom, och känner för att slänga in dom i en vägg. som jag gjorde med min väckarklocka härromdan. och skrynkla till en Twilightposter :'( :'( BUHUHU. har iaf beställt en ny från tradera (= eller ja så, vunnit en auktion. Nu ska ja ba övertala mammi att betala den, men jag har mina små tricks ;-)

sen typ, svenska, e snart klar med min Robinson Cruise historia, lägger in den här då för alla som vill läsa om min talang. hahahaahahahaha. sen jobba jag och hivi med en stor författare från 1700-talet. Vi valde då Carl von linne ? haha.. hivi's val. jag trodde han va typ en blommaskapare elr ngt typ grundaren till petab. men så e inte fallet, nej! men vi skulle jämföra med en av dagens författare, och då blev det Stephanie Meyer, jaag som valde, suprise? ;D (hon som skrivit twilight, assshoooleees)


sen typ lunch då mitt kort inte funka oga iditen i kassan, sen typ profilval, jag gjorde nästan klart min kudde, har tryckt på den nu, men det hann inte torka, så jag kunne inte sy ihop den. men nästa vecka ;D på framsidan står det;

before you bella, my life was like a moonless night. Very dark, but there war stars - points of light and reason. Then you shot across my sky like a metoar. Sudenly, evearything was on fire. Thear was brillyancy - ther was beatuy. When you were gone, when the metore had fallen over the horizont, everyhing went black. And ther was no more reason for anything.
- Edward Cullen, New Moon-

Sorry för att jag suger på att stava, men jag ville ba visa texten. och ja. jag har pluggat in den så jag kan den utantill :-)sen hitta jag oxå en kofta från Jacpot på slöjden, som jag tog. hahaha. den va värd 600, men dom får de ratis om dom inta kan sälja det, sen fick jag den ;D yeey! Sen hem, sen hämta mamma mig, vi körde till huset i vebjy, sen sitter jag u här och uppdaterar. haha. Nu ska jag se vänner, vi hörs sen.
pussen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0