47619_1225443289

Guten Morgen! - tror jag.

jag kan då inte tyska. men om jag inte har helt fel, betyder det god morgon. ngn som vet? (a)

Hur ser er dag ut då? jag ska bara vara hemma, ska nämligen fixa nere i källaren och ta bort låder och så nu i helgen, för näste helg vi e hos mamma, allså om två veckor,har jag bokat in Sandra, Tessan, och Frida, som ska hjälpa mig att måla ;D Jag e såååå trött på mitt fula, lilla, tråkiga rum, och på att bli väck kl elva på helgen av min bror eller syster. Så, jag ska ner i källaren! :-D där finns fyra rum, plus en tvättstuga, men där e ju mamma. haha. Sen e där ju ytterdörr med, så, ja, eller vänta, så här ser det typ ut istället när d e klart, vs.,;

 Klicka för att förstora!

Nummerna betyder;

1 - fet matta
2 - vask som redan finns där
3 - kyl och frys, som finns
4 - skolhylla
5 - jack garderob.

6 - teve
7 - matta
9 - typ en förtölj fast utan rygg ich så, ser ut som en jättestor fotpall? pude heter d iaf.
10 - förtölj
11 - hylla

12 - matta
13 - dubbelsäng :D
14 - sängbord
15 - skrivbord
16 - teve
17 - typ hylla.

18 - typ, sånna järlinor man hägner utt för att hänga kläder på?
19 - en minivänkällare vi redan har, med hyllor i, för skor som ej andvänds, asså, vinterskor @ sommaren, och sommarskor @ vintern
20 - hög och stor skohylla och typ till väskor och så.

Ungerfär så, hade jag tänkt att det skullle se ut. men så alla vet;  alla sakerna jag lagt in finns redan i huset, sen gamla rum och tidigare hus och så. så jag e ingen bortskämd skitunge som får en ny inred våning bara sådär, det enda som behövder köpas e järnlinor fö typ 20:- , så ni vet. Färg finns oxå redan.

färgerna blir bg Vitt/begie, och sen ska jag ta overhead och göra ett stort twilightryck ovanför soffan, i svart.  Snyggt? jag tkr d iaf :-) hoppas ni har det bra idag, men källaren e helt fullat av flyttalåder och så, så jag mpste gå. vi hörs, pussen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0