47619_1225443289

HEJ!

allt väl? jag vet, uppdatering den sensate tiden har sögit som fan,tihi, men skyller på att iternet suger! Mihihi.


Idag hadde jag satt klockan på kvart över sju, (börja nt förrens halv tie). Jag gick upp kl åtta, såjag som liiite länge, hahahaa. Sen i skolan,såhade vi typ genomgång & sånt skit, matte,jaghöll på att dö, jag svär. ashemskt.. hahahah,
Efter det typ NO,sattba och gjorde framsidan till arbetet, mohaha. Sen luncha, ngn lektion jag glömmt, spanska, och sen, så kom Johan som gick i min klass innan, han syster, för hon skulle prata med oss tjaajoor och så.De flesta av oss va vl lite skeptiska, men det gick faktist bra, Emma, som hon hete, va ingen störig lärare eller ngt, hon typ va helt "normal" eller så, haha. Nä, men asså, vi fick ha mobiler, tugga tuggumi, asså, det fanns typ inge regler och det var inte så mkt en lektion.Jag tor vi kommer vilja ha det fler gånger (: Kolla in hennes blogg, här (: 

sen sluta vi, så skulle jag ner till stan för att fika med Elin&emmy innan konfan ;Dyra runt där på knutan själv en halvtimme, sen drog vi till doken och åt glass med pomer, fett gott  ;D.sen köpte vi godis,(nyttiga elin,emmy,och ida) och sen varre konfa, finns väl inte så mkt att säga om det, mer än att jag hater det! Ba tvåmån kvar, sen blire konfemationavslutning, och presenter ;D. WIIIHHEE! Sen hemm gloddebänner,läste bloggar, och så. Nu updaterar jag, vi hörs!Pussen, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0