47619_1225443289

jamenhej.

Nu har jag kommigt hem, tvättat smink, duchat, bytat om, och gjort Oboy, så nu kan jag uppdatera.

Imorde gick jag jag faktist upp klockan halv sex, hör och häpna! jag brukar snoza i typ en halvtimme, men idag la jag den inte vid min säng, så jag fick gå ur sängen för att stänga av, så då va jag redan uppe. Iaf, sminka mig, våffla håret, klädde på mig, åkte till skolan. Träslöjd, fett tråk? sen typ, matte, engelska, lunch, bild, no.haha. sen åkte jag hem till pappa, och va dör till typ fem, då hämta mamma mig och körde mig till stan, och dom åkte hem. På stan träffa jag natta, sen åkte vi till hennes typ plåtning, ngt skit, hon fotades nt för ngt företag utan ba typ testbilder, nä asså, jag vet inte igentilgen, men hon va fett snygg iaf ;D haha. Sen åkte jag hem, och, (sitter ni ner? och kom ihåg att andas!) plugga. serriöst, skitstolt. haha, spanska då. sen typ, uppdaterer jag HAHA.imon ska jag och sandra köpa Ben and Jerrys, fett gott, och nu ska jag läsa bloggar.puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0