47619_1225443289

Men hej? :)

hejhej! jag orka inte uppdatera igår, trots mina poweade, så var jag trött, sen varre det med galemmorbro och så. Jag e orolig för hästen med, vad som änder med den om han nu, inte klarar det eller så :/ Jojje heter den söte pollen (=

jag har iaf rast i skolan nu, slutar haöv fyra -.- lagom skittråkigt? sen hem, måste städa, kanske plugga lite, förhoppningsvis stallet, sen vill jag se DH. så om det blir stallet med Cassie senare, så har jag fullt upp! =) Cassie e btw min kusin som tar han om min gammelmorbros häst Jojje medan han e på sjukhuset ; )

nu ska jag messa henne, sen typ... ngt annat. vi hörs senare, kanske lunchrasteb?



pussar! <3


btw så saknar vi erika-pika idag :/ gumman! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0