47619_1225443289

nolife.com

DAGENS..
1. Låt -
Den jag fick av gustaf. venne vad den heter (a) den e döpt ti; den jag fick av gustav.
2. Saknad - Sophie, chatta med henne innan och jaaag saaaknaaar hennnne! (kusin som bor i usa)
3. Kläder - Rosa Victoriabeckham mjukisbyxor (a) & tweety linne.
4. Smink -  ingenting ;o gårdagens gamla ba.
5. Underkläder - likadana rosa m mimmi (a)
6. Mat - ingenting.
7. Köp - inget. eller jo, twilightpenna, men den e ente betald än så d räknas inte.
8. Vill ha - Pengar. Massor av pengar. så jag kan köpa twwilightsaker.
9. Godis - ingenting, och det e sant.
10. Pinsammaste - när jag skicka ett sms fel som inte skulle komma fel. Det va inget; hej hur e d? sms direkt... (a)
11. Humör - förbannad.
12. Borde - städa, resa mig ur sängen, fixa källaren, duscha, plugga, uppdatera mer, ganska mkt faktist.
13. Frisyr - En boll.
14. Planer - Resa mig.
15. Längtan - Onsdag :D och lördag :D
16. Beroende -  Sängen. har nt rest ig ur den på hela dan.
17. Tråkigaste - att de är skola imon..
18. Personer - Ingen.
19. Dryck - Cooolaaa liiighhhtt.
20. Sämsta - Att bli så totalt sviken av folk man trodde man kunne lita på :I

/ ida weberg

Kommentarer
Postat av: an

åh jag vill se twilightpennn ;);) hahah

kram.

2009-03-08 @ 19:58:59
URL: http://nittioniograman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0