47619_1225443289

Nu har jag bästemmt mig för;

Det med kursiv stil, är det jag kommer ha svårast att klara, haha. ;p

 - att jag ska se twiight i helgen - igen.
- att jag ska sluta tugga så fucking mkt tuggummi, rttpaket om dan typ
- att jag måste sluta lyssna på Bella's lullaby innan jag ska sova, för jag kan inte sova utan den *mobbad* så måsta vänja mig av med det.
- att jag ska begrensa twilightsaker shoppandet till 300/månad max, då jag laggt mer än 2500 på saker därifrån sen i    november, villket blit ca 650:- i månaden. undrar vad jag fick dom pengarna ifrån ;s
- att jag ska få bättre självförtroende (emma's fel, hahaha.hon predrika om det hos oss idag ;-p)
- att jag ska lägga in mer reklam
- att jag ska börja modilblogga så det blir fler inlägg,då jag inte har ngn chans at blogg i skolan.
- att jag ska börja vara trevlig.
-
att läsa det 1500 mail jag har i inkorgen, de flesta från Twilight forum, Robert Pattinson elr Kristen Stewart forum, eller adope om reklam, eller bloggen. Plus, massa från folket jag älskar, mina kääära vänner, då det just nu cirkulerar ett kedjebrev "skicka detta vidare till alla dina vänner för att visa att du uppskattar dom", typ. så det ska skickas vidare.
- att vinna auktionen om twilightsaker på traderasom avslutas om tre timmar. just nu ligger det på 173kr. Jag vill vinna! Hoppas, haha. även om jag redan handlat twilightsaker för 200denna mån,men skitammma,regler e till för att brytas,right? ;p
- att sluta ha huveverk.
-, ja, det va väk typ det, pussen! <3

Kommentarer
Postat av: emma

haha, predika också. gilar er med! ;)

2009-03-02 @ 22:05:40
URL: http://tricktrucktrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

RSS 2.0